Ik wil een habbo hotel spel spelen maar dan wel met gratis credits. Kent iemand zo'n hotel?

Ik heb habbo maar eigenlijk wil ik ook nog gratis credits krijgen maar wel zonder te bellen.
Een ander hotel anders is ook goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
10.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Probeer eens rabbo.nl

Antwoorden (8)

Holo.be is leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hobbahotel.info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hobbs-hotel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noobhotel.nl
doxhotel.com
leethotel.com
enz.enz.enz.

denk er altijd om dat je niet je echte habbo naam en habbo wachtwoord gebruikt.
deze zogenaamde retro habbo's zijn voornamelijk gemaakt om achter je habbo naam en wachtwoord te kunnen komen. (tegenwoordig je e-mail adres)
Wees er dus voorzichtig mee. Je kunt altijd op youtube kijken waar daar staan vele reclames van retro habbo's...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sunnieday.net. Als je lid word van de sunnie hc club krijg je heel veel credits (kost geen echt geld)

Holoworld is ook leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leet hotel je krijgt in het begin 10000543cr en elk half uur krijg je 100cr (ik heet op leet hotel micahthebest)
;)

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan rares kopen met je cr (niet voor echt geld)
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de link van holohotel? ik kan er steeds niet op komen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Habbzohotel nieuw opgericht hotel www.habbzohotel.tk