Wat is een goede webhosting en niet duur?

Ik heb nu mijn webwinkel ondergebracht via mijnwebwinkel.nl. Op zich prima hoor, maar je kan niet veel veranderen.
Wij hadden vroeger onze website bij Movenext, maar deze zijn best duur per maand...toen hadden we een autobedrijf, dat kon wel uit...maar ik verkoop nu tenslotte alleen maar armbandjes..en moet dan wel heeeeeeeeel veel gaan verkopen ;-).

Nu zag ik WebReus hosting voor 17 euro per jaar (incl.domeinnaam)! Ook nog veel ruimte ook! Maar zijn die goed. Iemand ergens heel tevreden over? Tips?

Hoop een beetje advies te krijgen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Mijnwinkel is een goede basiswinkel en volgens mij ook niet zo duur. Bedenk wel dat Mijnwinkel niet alleen de webhosting regelt, maar ook de software om je producten in de winkel te zetten en af te rekenen.

Als je kijkt naar de prijzen van webhosting bedrijven dan is een prijs van 17 euro per jaar wel erg goedkoop. Alleen de registratie kost meestal tussen de 15 en 25 euro per jaar, dus deze is erg goedkoop. Je krijgt daar webruimte voor, maar je zal je webwinkel dan wel zelf moeten bouwen. Daar zij ook kosten aan verbonden.

Als je de kennis in huis hebt kan het goedkoop zijn. Zonder die kennis haal je je heel wat meer op de hals dan bij mijnwinkel.

Om meer te weten over webwinkels kan je onderstaande link eens lezen:

http://www.ondernemeneninternet.nl/webwinkel-beginnen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.websure.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb uitstekende ervaringen met

http://www.mairel.com/webhosting/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies voor Strato. Ze zijn heerlijk goedkoop. Met 1 webhostingpakket van een paar euro per jaar kan je meerdere websites hosten. Meerdere websites hosten onder één hostingpakket is dus veel voordeliger dan bij de andere webhosters (voor elke website een los webhostingpakket) Strato geeft nooit problemen. Gewoon goedkope webhosting zonder poespas en altijd lopende acties. Nog geen downtime ervaren. Zie ook link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met hosting2go.nl Kost iets van 27 euro per jaar (incl btw), goed pakket. Je kunt extra scripts aanschaffen, maar die zijn veelal branded, dus als je professioneel wilt overkomen, beter zelf doen.

Maar je hebt al een shop, dus dat zou geen probleem moeten zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen heeft andere ervaringen, maar mijn ervaring met One.com is toch wel ongeslagen. Ik heb ook mijndomein, maar die is wat minder.