Waarom kan de webpagina steeds niet weergegeven worden?

Ik heb het sinds gisteren vooral hier op GV wanneer ik wat geplaatst heb of naar Alle categorien ga, en vanochtend 1x op een ander forum. Zodra ik op vernieuwen klik dan opent hij wel gewoon. De rest van mijn internet doet het wel goed. Ik heb al tijdelijke internetbestanden verwijderd maar dat helpt ook niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het heel druk is om een webserver kan het zo zijn dat een pagina niet geladen kan worden: Dan is de server zo druk bezig dat hij niet snel genoeg reageerd. Je browser neemt dan aan dat de pagina niet geladen kan worden. Hetzelfde geldt voor de DNS server (De computer op internet die goeievraag.nl vertaald naar een computer adres). Als die te druk wordt gaat het mis. De spullen van Ilse MEdia lijken allemaal aan een serverpark te hangen. Als het dus druk wordt bij ilse, dan loopt een aantal sites vast

Dat kan bijv. zijn: -Drukte op de webservers / 't betreffende serverpark / bij de apparatuur van je provider, zoals de vorige antwoorden vertelde. Als er bijv. één website opeens heel populair is (bijv. omdat er een interessant artikel staat), kan ook de andere apparatuur/webservers in dezelfde serverruimte daar last van hebben. -Je hebt op de achtergrond p2p-software draaien die teveel bandbreedte opslokt -DDOS aanvallen, bijv. via gebotte PC's. -Spamgolven die delen van internet tijdelijk platleggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100