Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een Hotmail adres tijdelijk openen en vervolgens ook zelf helemaal afsluiten?

Ik bedoel dus: Kun je een Hotmail adres openen, bijvoorbeeld FeestjeFelix25maart2012@hotmail.be en het adres een week na - in dit geval feestje - 'verlopen' van activiteit sluiten, zodat je ook geen mail meer kunt ontvangen en verzenders een melding krijgen als: Hotmail adres bestaat niet (Of is gesloten).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
948

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Tot zover ik het begrijp kan je een account aanmaken en via instellingen weer verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet kun je zo een hotmail adres aanmaaken. Het verwijderen is even wat anders. Je kan een hotmail adres verwijderen. Alleen zal het adres niet meteen verwijderd zijn. Hotmail kijkt of er een half jaar na de verwijdering nog ingelogd is. Pas als dat niet meer is gebeurd zal het adres definitief verwijderd zijn. De enige manier om ervoor te zorgen dat mailers dus een berichtje krijgen is door een autoreply na het feestje in te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk es op mailinator.com
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding