Kost het geld om via Ebay een eigen winkel te beginnen?

Zo ja, hoe duur ongeveer?
Gewoon een simpele winkel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (1)

Voor een Ebaywinkel betaal je abonnementskosten per maand, als je dat bedoeld. Afhankelijk van wat voor winkel betaal je tussen 9,95 en 79,95 per maand. Op onderstaande link kun je daar dus alles over lezen.
Daarnaast betaal je ook nog plaatsingskosten en verkoopkosten. Als winkelabonnee (Dus als je een Ebaywinkel hebt) krijg je korting op de plaatsingskosten en verkoopkosten. Alles staat op onderstaande link. Je kan ook zonder een Ebaywinkel te openen dingen verkopen op Ebay. Uiteraard moet je dan wel een account aanmaken. De plaatsingskosten zijn dan wat hoger. Is dus even een rekensommetje maken om er achter te komen wanneer een Ebaywinkel openen rendabel is.