Welk internet ding is het snelst lobje Mac bijv, Google chrome of safari of Firefox ???

Wie weet het voor een MacBook wat het snelst is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
browser :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik Firefox de beste

Antwoorden (5)

Google Chrome zal meestal de snelste zijn. Safari zit er standaard op en daar is zeker ook niks mis mee.
De noodzaak van Firefox zie ik nooit zo erg daar er inmiddels ook vele plugins (uitbreidingen) zijn voor Safari.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Safari en Google Crome zijn erg snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome*
Google Chrome is bij mij het snelste! (op een macbook)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome is de snelste, en vind ik persoonlijk ook het lekkerst werken.

Meer over verschillende versies van browsers hier:
http://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/34164-webbrowsers-welke-is-het-snelst-en-best.html

staat trouwens ook aangegeven dat chrome de snelste is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goog chrome!!! ik gebruik t altijd! zelfs als je bijna geen verbinding hebt is ie heel snel bij mij .
en safari is sloom!