Ik heb een beveiligd account op twitter. Ik weet niet hoe ik een volger moet accepteren. Ik heb wel de mail gekregen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als het goed is kan je dat hier doen:

http://twitter.com/#!/*USERNAME*/follower_requests
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die mail staat een link: approve or deny this request.
Daar klik je op, en dan kun je kiezen voor approve (goedkeuren) of deny (weigeren).
En anders staat in het blauwe vak op je hoofdpagina ook nog een overzichtje met follower requests, daar kun je ook op klikken, waarna je op diezelfde pagina komt en kunt goedkeuren, weigeren, of de volger gewoon kunt laten staan en niets doen (dan gebeurt er verder ook niets).