Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Over welk onderwerp bestaat er nog geen website

Op internet is bijna alles te vinden, maar zijn er eigenlijk ook onderwerpen bekend waar nog geen websites over zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
927

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou daar een onderzoek over kunnen doen en dat zou best eens een goed idee zijn en wellicht ben jij de eerste die dat op het net zet...

Toegevoegd op 07-05-2009 21:48:53
Maar je zou kunnen beginnen met een site over het trekken van soep van ezelsoren... Dikke kans dat dat nog niet bestaat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol

Andere antwoorden (8)

Er is nog geen website over mij. Schande!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou durven stellen dat elk onderwerp dat je kunt bedenken wel op één van de 160 miljoen websites en/of100 miljoen blogs staat.
Ik daag je uit om het tegendeel aan te tonen :)
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Alle onderwerpen die we nog moeten gaan ontdekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk er nog betrekkelijk weinig te vinden is over chloor. Dus ga los zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chloor_(element)
Linkerwenkbrauwkramp is ook niet echt een onderwerp waar een site over te vinden is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over bijna alle onderwerpen kun je wel wat vinden op internet. Maar specifiek over één onderwerp zijn er nog genoeg hiaten. Sites met onderwerpen die veel publiek trekken zijn te onderhouden en commercieel. Amateurs zullen niet zo veel tijd kunnen steken in niet populaire onderwerpen.

De politieke situatie in Letland of Chili of de Russische geschiedenis..: info genoeg maar geen websites alleen over dat onderwerp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een website waar je namen kunt genereren op basis van een naam (Hollandse namen), die ben ik nog niet tegengekomen.

Om iemand goed te vernoemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ooit op zoek geweest naar Spaanstalige scripts (of ondertitelingsbestanden) van Spaanstalige films. Niets over gevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding