Is er een manier waarop je de chatfunctie voor iedereen uit kunt zetten op hyves?

Ik weet dat je zelf de chatfunctie kan uitzetten. Is er ook een manier waarop je het voor iedereen die inlogt op jouw computer uit kunt zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
waarom? mogen mensen toch zelf bepalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op sommige plekken kan je vanwege privacy niet chatten. Ik heb bijv op een groep gezeten waarbij ik wel op hyves kon, maar niet kon chatten. Ik vroeg me af of ze daar express de chatfunctie eraf hebben gegooid en hoe dat dan kan

Antwoorden (3)

Je kunt je ook invisible zetten op hyves, dan spreekt ook niemand je aan. En zorgen dat niemand jouw wachtwoord kent van hyves, zodat niemand in jouw hyves kan komen als ze op je pc zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, maar dit is niet helemaal wat ik bedoel. Lees reactie onder xlynn
naast je profielfoto en hyvesnaam staat als het goed is een groen bolletje met 'online'. hier kan je op klikken en op offline zetten. zo gaat niemand tegen je praten. uitzetten kan volgens mij niet. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik, maar dat is dus niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel dat je op een computer ervoor kan zorgen dat niemand meer kan chatten. Net zoals je bijv op een computer bepaalde sites kan blockeren voor alle gebruikers, schijnt het ook te kunnen dat je de chatfunctie voor alle gebruikers blockeert. En dat ze die dan ook niet zo makkelijk zelf weer aan kunnen zetten.
je kunt jezelf op offline zetten zodat niemand ziet dat je online bent, gaat er dus ook niemand tegen je praten. ik vind het altijd erg vervelend dat er de heletijd voor komt wie er online komt doordat ik zoveel vrienden op hyves heb. dat kun je ook instellen bij chatinstellingen!

succes ermee!