Het lukt me niet om mijn bladwijzers (Favoriete internetpagina's) op alfabetische volgorde te krijgen. Wat gaat er mis?

Wanneer ik 'Bladwijzers' open krijg ik een hele lijst met diverse internetpagina's. Ik wil ze graag in alfabetische volgorde krijgen. Hoe ga ik te werk?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik werk trouwens op een Apple.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik ga nu naar 'Bladwijzers', helemaal boven aan mijn computerscherm. Dan kies ik "Alle bladwijzers openen". Vervolgens kies ik "Bladwijzer menu" en van daar uit kies ik voor de optie "Sorteren A > Z". Dan zie ik in het kleine kadertje de bladwijzers mooi op alfabetische volgorde. Wordt het kleine kadertje echter gesloten, dan blijven de bladwijzers gewoon weer kris kras door elkaar staan, zoals voorheen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (3)

Worden meestal gesorteerd op 'laatst toegevoegd' gewoon je muis erop zetten. Linkermuisknop, vasthouden en slepen waar je hem wilt hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Druk Ctrl + Shift + B gelijktijdig in.
Kies dan voor Weergaven en Sorteren.
Klik op Sorteren op Naam.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmm. Lukt niet.
Amadea
11 jaar geleden
Helaas. Had je maar gelijk in de vraag gezet dat het om Apple gaat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry. Maar gebruiken andere systemen dan ook de term "Bladwijzers"?
Amadea
11 jaar geleden
Jazeker, die gebruik ik in Firefox!
Ga gewoon op een favorite staan dan: rechtermuisknop, dan: klikken op "sorteren op naam"