Ik heb een domeinnaam en een hostingpakket en een website geüpload. Wat nu?

Hallo, ik heb een domeinnaam via hostnet.nl gekocht. Ook heb ik een hostingpakket. Nu heb ik via Website Evolution X5 Pro mijn website geupload, en aan het einde gaf hij de melding: Succesfully uploaded website ofzo. Maar als ik nu naar mijn domeinnaam ga op internet zie ik alleen maar: Dit domeinnaam is geregistreerd bij hostnet.nl bla bla. Maar waarom staat mijn site er nu niet? Ik heb de goede gegevens ingevuld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
12 jaar geleden
welke site is het kunnen we het even checken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.buxxur.com

Het beste antwoord

Aller eerst de vraag of je jouw beginpagina wel index.html, index.htm, index.php of iets dergelijks hebt genoemd.

Waarschijnlijk kun je bij hostnet wel bekijken welke bestanden je hebt geupload. (naar je php server)

Wat ik persoonlijk wel raar vind is dat ik de melding krijg dat er ofwel geen hosting voor dit domein bestaat, of die is uitgeschakeld. En als ik naar http://ftp.buxxur.com/ ga krijg ik de melding:

"If you see this page it means that Apache Domain Service for this domain is locked, or there's no such Apache Domain Service registered in Parallels Operations Automation.

For more information please contact your service provider."

En er is dan geen inlog scherm te vinden. Maar dat kan ook aan de instellingen van de provider liggen.

Wat ik zou doen in deze situatie: gewoon Hostnet bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat bleek het probleem helemaal niet te zijn maar toch een goede reactie. En je oplossing was wel goed; ik heb hostnet gebeld en het is opgelost.

Andere antwoorden (1)

Zoals de foutmelding al aangeeft is er geen hostingpakket geactiveerd voor het domein. Je schrijft dat je e.e.a wel hebt aangevraagd, dus is er bij Hostnet blijkbaar iets niet goed geregeld. Dat zul je daar moeten navragen.

NB
Het domein is op 31 december bij/via Hostnet geregistreerd, de laatste wijziging was op 25 augustus.
http://whois.domaintools.com/buxxur.com