Wat is YouTube partner?

Ik zie op YouTube een nieuw iets: YouTube partner
Mensen hebben het er ook over
Ik zie dat mensen films van 3 uur kunnen zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een YouTube partner bent, houdt dat in dat je geld krijgt per bekeken video, die door jou is geüpload. Je moet dan denken aan een halve cent per view (dat is echt enorm veel, mensen zoals Mystery Guitar Man hebben hun baan opgezegd en kunnen van hun populariteit leven.

De eisen zijn een beetje vaag hierover, de ene heeft enorm veel abonnees en een middelmatig aantal views en de ander heeft weer enorm veel views en dat is maar een klein groepje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar voor het zover is, moet je wel echt iets super cools of origineels doen en dat is gewoon heel lastig :P En we wonen in Nederland, de kans dat je filmpjes aanslaan bij het grote publiek (dus uiteindelijk Amerika), is super klein.