Waarom kan ik de wedstrijd Ajax - Twente niet kijken via erdevisielive.nl?

Ik heb de wedstrijd Ajax - Twente gekocht via eredivisielive.nl. Nu wil ik de wedstrijd kijken, vul ik de kijkcode in, geeft de site dat de shop geslon is. Wat kan dit zijn? Ik heb al betaald!

Toegevoegd na 20 seconden:
*gesloten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al eens gehad, en daarna bewust nooit meer iets met de club gedaan.

Het beste antwoord

Ik heb dit probleem ook van anderen gehoord.
't Ziet er naar uit dat de servers van eredivisielive overbelast waren.

Ik raad je aan een klachtenmail te sturen en ik hoop voor je dat je je geld terugkrijgt.

Zekerheidshalve heb ik de code via Ziggo aangeschaft, zodat het via de kabel op de TV kwam.
Ook hier was de uitzending niet perfect, maar dat had meer te maken met de uitslag dan met het beeld :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er keken te veel mensen, Dan kon de server niet aan