Waarom zie ik niet langer de nieuwe afleveringen van 'Opsporing verzocht' op YouTube?

Beste Nederlandse,
mijn naam is Ricardo, ik ben Duits, 32 jaar oud en ik woon in Berlijn. En ik ben zeer geïnteresseerd in Nederland. Ik houd vooral de Nederlandse taal!

Nu heb ik het volgende probleem: voor enige tijd kan ik niet langer de meest recente afleveringen van 'Opsporing verzocht' zien op YouTube! Blijkbaar, zal de afleveringen voor enige tijd niet langer zelfs op het Internet worden gepubliceerd. Ik heb daarom reeds een aanvraag gestuurd om de TV-station, maar nog geen antwoord ontvangen!

Weet iemand van u mogelijk waarom de laatste afleveringen nog steeds niet online zijn?

Mijn taalvaardigheden zijn nog steeds niet erg goed, dus mijn computer heeft vertaald!

Dank u bij voorbaat! Lieve groeten van Ricardo!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Deutsch:
Die Videos auf youtube werden aufgezeichnet / herausgegeben von normalen Bürgern. Aber wenn jemand mag es nicht, gut, dann stoppt. Es ist auch illegal, und vielleicht hat er zu Geldstrafen verurteilt worden. Dies ist der Weg zur deutschen Übersetzung von meinem Computer.

Nederlands:
De video's op youtube worden opgenomen/gepubliceerd door gewone burgers. Maar als iemand er geen zin in heeft, tja, dan stopt het. het is trouwens illegaal, en misschien heeft ie een boete gekregen. dit is trouwens naar het duits vertaals door mijn computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijken soms maar deze kant u! Ze ziet er maar zeer juridisch en officieel! http://www.youtube.com/user/OpsporingVerzocht Ook, sinds 2008, het is online! Het lijkt alsof het TV-station zelf deze site werkt!
Ich weiB es nicht bescheid aber ich denke dass Sie diese links brauchen musst.

http://www.youtube.com/opsporingverzocht

oder

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/opsporing_verzocht/zaken_deze_week/