hoe kan ik foto's downloaden op mijn iPad 1 met wifi als ik in het buitenland ben, ik weet dat het via itunes moet, maar in China?

ik ga in China veel foto's maken en wil die op mijn iPad downloaden, kan dat op een iPad 1 met wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Sls je de foto al op je iPad ziet via internet gewoon een screen shit maken. Ronde knop onder indrukken en vast houden en 1x op de aan / uit knop drukken. Foto staat nu in d filmrol.
Hier kan je deze weer vergroten en weer een screen shot maken voor beter resultaat