Youtube laadt zijn filmpjes momenteel niet op mijn computer, doet niet eens een poging, toont mij enkel een zwart scherm en zegt dat

het filmpje niet geladen is.

Iemand enig idee wat er aan kan schorten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (6)

Het kan ook aan je internet provider liggen heb dat soms ook wel eens welke provider heb jij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je wel een stabiele internet verbinding of is er iemand zwaar je bandbreedte aan het gebruiken met bv downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope, gewoon stabiele Wifi, snel als de bliksem. Heb normaal nooit enige problemen mee als iemand aan het downloaden is of wat dan ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En welke browser gebruik je, ik had dat probleem gehad bij Google chrome
Ja ik denk dat je Adobe flash player moet downloaden en dan zou je het filmpje wel kunnen zien! Probeer ook eventueel mozilla firofox is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja . U zult op de volgende website de Adobe Flash Player 10 Active X moeten installeren. Als U daar toch bent ,pak dan meteen de Adobe Flah Player Plugin mee en installeer deze er óók bij .

http://www.adobe.com/products/flashplayer/productinfo/instructions/

Volg de installatie nauwlettend en let op IN welke browser het installeert,want dat maakt degelijk verschil.

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan om even de plugin-check van Mozilla (werkt ook voor niet-Mozilla browsers) uit te voeren om te zien of alle plug-ins in je browser up-to-date zijn.

Als er iets niet up-to-date is dan kun je die daar ook eenvoudig bijwerken naar de recentste versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan ook storing bij youtube zijn