Hoe kun je Google starten zodat je direct Afbeeldingen, Nieuws, Maps ziet?

Zie afbeelding.
Nu moet ik steeds op een onderwerp zoeken, waarna deze opties pas getoond worden.

Picture for question
SimonV
een jaar geleden
in: Internet
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Is afhankelijk van onderwerp.

Het beste antwoord

Dat zal helaas niet gaan....

De kopregel verdeelt de RESULTATEN van een zoekopdracht in een aantal categorieën (Alle, Afbeeldingen, Nieuws/...)
Maar dan moeten die resultaten er eerst wel zijn en dat vereist op zijn beurt dus eerst een zoekopdracht.

Starten met de betreffende regel zonder opdracht gaat dus niet lukken.

De enige workaround zou kunnen zijn dat je je snelkoppeling meteen een zoekopdracht meegeeft. b.v.: google

Je krijgt dan: https://www.google.nl/search?q=google