Hoe kan ik fillms op mijn iPad zetten? En waar kan ik deze downloden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Een zite zoeken waar je films standaart op ipad formaat kan downloaden (kan anders ook maar dan moet je het nog converteren). Als je de films eenmaal hebt kan je zie naar films slepen op itunes en dan de ipad synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple werkt met mpeg 4, dus zoek een converter die jouw formaten converteert naar mpeg4 en klaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was films downloaden met uTorrent en daarna in je iTunes zetten. Dat doe ik ook op mn iPod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze eenmaal in Itunes staan kan je ze handmatig op je Ipad slepen, of een 'playlist' maken en deze automatisch laten synchroniseren