Mijn mobiel (note 2) kan geen verbinding maken met wifi, hij komt niet verder dan 'inschakelen' wat zou het probleem kunnen zijn?

Toegevoegd na 11 minuten:
Heb een note 2, bij het vervangen van het scherm ineens wifi problemen. Alles zit goed aangesloten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hii,
Ik ben zelf ook een gebruiker van de telefoon note 2 .. Heb je het ook via instellingen geprobeerd ? Of alleen via het zwarte schermpje.. Start het een keer opnieuw op, misschien is de telefoon even overbelast. Zo niet , breng met je garantiebewijs de telefoon naar de desbetreffende winkel.