Hoe verwijderen Email accounts van Gmail ?

Heb in de loop der jaren veel email accounts aangemaakt.
Wil nu overbodige verwijderen.
De eerste gaat prima maar bij de tweede vraagt hij wederom om een email adres anders als Gmail.
Geef dus hetzelfde adres op als bij de eerste die ik ging verwijderen.
Kan dus niet, moet weer een ander adres zijn ..
Wat doe ik fout.

7 jaar geleden
in: Internet
6.9K

Antwoorden (1)

Als je bedoelt dat je je gmail accounts wilt verwijderen, dan moet je het volgende doen:

- Log in op de pagina Accountvoorkeuren. https://myaccount.google.com/preferences?pli=1#deleteservices
-Klik op Producten verwijderen. Je moet wellicht opnieuw inloggen op je account.
-Klik naast Gmail op Verwijderen Verwijderen.
-Volg de instructies op het scherm en kies Gmail verwijderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb te vroeg verstuurd, drukte per ongeluk op spatie.
Als je meer informatie nodig hebt kan deze link handig zijn.
https://support.google.com/accounts/answer/61177?hl=nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
redhouse
7 jaar geleden
Dit is helaas geen antwoord op mijn vraag.
Heb dus al een email account verwijdert van Gmail maar met het verwijderen van de volgende zit het probleem.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zou je misschien een screenshot kunnen sturen van het probleem?