Kent iemand de muzieksite Jukesy?

Is er ergens uitleg over het gebruik (een 'handleiding') van die site te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is een site.

Antwoorden (1)

Je moet registreren en inloggen vervolgens gedaan en conclusie t werkt voor geen meter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, daarom vraag ik me af of er een uitleg ergens is, bij mij lukt het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
site is dus gemaakt door iemand die dat graag zou willen realiseren geen handleiding dus is er niet en t werkt dus ook niet ...............deleten uit je favorieten dus