welke landen hebben mobile internet limieten??

Nederland heeft mobiel internet limiet van 250mb tot 2gb
als je daar over heen bent moet je bij betalen nog niet zo lang geleden was het zo dat je voor 10 euro ongelimiteerd internet had welke landen doen aan de limieten mee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het gaat niet om landen maar om providers, de meeste providers maken internet duurder omdat er veel meer internet verslindende smartphones komen. Bijna alle providers hebben limieten in alle landen, in Nederland is T Mobile de enige die nog onbeperkt internet aanbied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet jij ook toevallig welken providers dit doen in Duitsland?? Of heeft Duitsland in dit geval geen enkel provider die limieten heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T Mobile is ook in Duitsland, ik heb even rondgekeken maar ik kon nergens info over datalimieten vinden dus ik denk dat het daar ook onbeperkt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T mobile maakt gebruik van fair use policy wat dus niet onbeperkt is. Zoek maar op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fair use kan best onbeperkt zijn, het ligt maar net aan wat de exacte voorwaarden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de reactie!