Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een HTML-code van mijn website maken?

ik wil voor mijn site. een app maken. nu heb ik dus een HTML-code nodig. maar ik weet niet waar ik deze van mijn site kan vinden. hoe kan ik deze vinden? alvast bedankt voor de hulp

Toegevoegd na 6 minuten:
het is voor een iphone app en/of android app.
ik heb een site gevonden waar je een mobiele versie van je site kan laten maken en dan word de app in de appstore gezet. nu heb ik dus voor het maken van die app een HTML-code nodig. kan je dit op je site vinden? of moet je dit met een programma maken? of kan dit ook online?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
496
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is veel te weinig info. Wat voor app wil je op je site? Begin daar maar eens mee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De HTML staat: Ga naar je browser, klick met rechts op de site, en kies: Bron bekijken. Dat is de HTML van je site.

Overigens: op het moment dat je dit soort vragen stelt, ben je nog niet ver genoeg om een app te maken. Als je een app makt, moet je niet alleen de HTML hebben, maar ook de achterliggende software geschikt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTML-code is geen "code" is de vorm van bijvoorbeeld een aantal letters en cijfers.
HTML-code is de complete bron van je site, dus de volledige inhoud van je HTML-bestanden.
Het lijkt me zinvol om je hier eerst een beetje in te verdiepen, voordat je de verder gaat met apps maken.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding