Kan geen bijlagen toevoegen aan mails die ik wil verzenden via mijn hotmail account.

De hele balk is grijs en kan niet op geklikt worden. Het toevoegen van bijlagen, wat ik zeer vaak nodig heb, is hierdoor dus onmogelijk.
Het ligt niet aan mijn hotmail account, aangezien het op een andere computer wel lukt. Het probleem doet zich voor bij zowel safari als google chrome, dus volgens mij kan het ook niet aan de browser liggen.. Rare is ook dat op andere e-mail servers (universiteitsmail bijvoorbeeld) wel bijlagen toe kan voegen.
Gebruik een macbook pro OS X 10.6.4 en ben een ontzettende leek wat betref computers, dus als u een oplossing heeft.. graag in het Nederlands ;)

Bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.7K

Het beste antwoord

De bijlagen worden geupload via silverlight, dus je zou kunnen proberen om silverlight te installeren(zie bron) maar je kunt ook de ingebouwde Mail-applicatie van de mac gebruiken. Hiermee omzeil je alle webbrowsers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken een antwoord op jou probleem. Je moet Gmail gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je kan fileflyer gebruiken, daarmee kan je tot 2gb aan bestanden versturen per mail. http://www.fileflyer.com/
Probeer anders voor de zekerheid een ander e-mailadres uit kijken of je daar wel bijlagen kan verzenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, ik heb precies hetzelfde! Ik kan ook nergens op klikken. Ik baal er flink van. Op een andere pc is het namelijk wel mogelijk om bestanden toe te voegen, maar op mijn pc niet. Als browser gebruik ik Mozilla, misschien dat het daar aan ligt? Heeft u al antwoord gekregen op uw vraag? Ik zou het probleem graag willen opgelost zien.
Groet, Kellis