wat is een goede site waar ik GRATIS IPAD apps kan downloaden?

dus waar je ipad apps kan downloaden op een website.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
De appstore van Apple zelf heeft ook zat gratis dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar betaalde apps die gratis worden bedoel ik
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat is illegaal..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de app kost €5,49 en een andere app die ik wel zelfs €6,00 en dat vind ik iets te duur voor die app die ik wil

Antwoorden (3)

Is er niet. Je kan torrents proberen maar dan heb je Jailbreak nodig op je iPad en allemaal heel ingewikkeld. Gewoon via de iTunes en anders betaal je toch gewoon 0.79 voor een app waarom doen mensen daar moeilijk over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreak je iPad en ga naar apptrackr.org of .com of je kan vanaf cydia installous downloaden. Daarmee kan je ook apps downloaden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreaken

Redsnow

of www.jailbreakme.com