weet iemand wat InPrivate-filtering is?

kan je daarmee ook surfen zonder sporen achtertelaten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Beide antwoorden eerder gegeven zijn niet geheel juist
Het gaat erom dat de provider van de website die u bezoekt geen gegevens krijgt over uw surfgedrag, en heeft niets te maken op de gegevens die op uw pc worden opgeslagen
Ik heb de tekst even als plaatje erbij gezet

gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met InPrivate-navigatie voorkomt u dat gegevens over uw browsersessie worden opgeslagen in Internet Explorer. Zo voorkomt u dat anderen die uw computer gebruiken zien welke websites u hebt bezocht en welke dingen u op internet hebt bekeken. Wanneer u InPrivate-navigatie start, wordt in Internet Explorer een nieuw venster geopend. De bescherming die InPrivate-navigatie biedt, geldt alleen gedurende de tijd dat u dat venster gebruikt. In dit venster kunt u zo veel tabbladen openen als u wilt; al deze tabbladen worden beschermd met InPrivate-navigatie. Als u een ander browservenster opent, wordt dat nieuwe venster echter niet beschermd door InPrivate-navigatie. Als u uw InPrivate-navigatiesessie wilt sluiten, sluit u het browservenster
fremar
13 jaar geleden
Op de computer zelf worden geen sporen achtergelaten. Op de websites die je bezoekt kan echter wel worden bijgehouden wat je daar deed, hoelang, etc.