Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tabbladen blijven staan op Google Chrome?

De *****zooi weet het altijd wel te forceren dat ze opeens allemaal weg zijn en dan kan ik natuurlijk opnieuw op zoek naar mijn websites. Erg frustrerend. Het gebeurt gelukkig niet iedere keer maar toch veel te vaak naar mijn zin.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoel dus al vastgezette tabbladen die niet zouden mogen verdwijnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
12.1K

Antwoorden (2)

Je klikt met je rechtermuisknop op het tabblad dat moet blijven staan.
En dan 'tabblad vastzetten' en dan blijft die staan als je google chrome afsluit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt dat de hele site+tabbladen in 1 keer verdwijnen, probeer dan is Alt+Tab, ik gebruik ook Google Chrome en soms verdwijnt bij mij alles ook in 1 keer maar als ik dat doe dan verschijnen ze gewoon weer.