hoe blokeer ik een youtube kanaal?

Hoe blokeer ik het youtubekanaal waar mijn zoon de hele tijd naar kijkt dit zijn hele rare filmpjes ik moet het blokeren op een Mac iPhone en een iPad.
Kan dit met een youtubeacount?
Hij moet nog wel achter youtube kunnen zitten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
21.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet mogelijk
Hoe heet het kanaal? Anders kan je het markeren als ongepast

Antwoorden (3)

Dit kan helaas niet
Maar hoe heet het kanaal?
Als het echt ongepast is kun je dat melden zodat de gebuiker een ban krijgt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kanaal het ksi.
De filmpjes worden heel erg veel bekeken maar het zijn gewoon rare irritante filmpjes.
Ik denk niet dat het zin heeft om het te markeren als ongepast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misscien werkt het om de site www.youtube.com/ksi te blokeren ( weet niet zeker of het werkt)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In je router-instellingen inderdaad dat url blokkeren.
1 Ga naar www.youtube.com/ksi
2 Druk op 'Over'
3 Onder de link 'Twitter; aan de linkerkant staat een vlaggetje , klik daarop
4 blokkeer de gebruiker

Toegevoegd na 36 seconden:
Dat zou het moeten doen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een mogelijkheid via de veiligheidsmodus (zie bron). Deze kun je in het youtube scherm onderin aan zetten. Youtube zelf zegt dat dit systeem werkt op basis van meldingen d.m.v. het flag systeem en a.d.h.v. kanalen die als ongeschikt worden beoordeeld door andere gebruikers. Volgens youtube kan het mogelijk zijn dat deze niet altijd even accuraat werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat niet werken, aangezien dit gewoon een normaal kanaal is. Hij heeft meer dan 3 miljoen abonnees, en de video's zijn duidelijk niet tegen de voorwaarden van Youtube.