Waarom kun je niet op facebook als je minderjarig bent of jonger dan 16?

Ik kom er namelijk niet op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Je zal er wel op kunnen komen als je jezelf registreert als ouder dan 16.

Toegevoegd na 45 seconden:
Maar als men erachter zou komen,heb je kans dat je toch verwijderd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel, ook zonder te liegen over je leeftijd.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik ken veel 16- mensen die gewoon een FB account hebben zonder over hun leeftijd te hebben gelogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de makers van die site dat zo hebben ingesteld. Dat zullen ze hebben gedaan omdat ze bang zijn rechtzaken aan hun broek te krijgen als kinderen op hun site worden lastiggevallen door pedofielen. En als andere gebruikers 'shockerende' berichten of foto's plaatsen en deze jongeren krijgen dat te zien, dan zou het kunnen dat zij daar aansprakelijk voor worden gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel hoor. Ik ben 15 en heb ook facebook. Misschien hebben je ouders het wel af gesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan idd wel. Ik ben 14 en heb ook gewoon facebook. Maar ik kon me juist pas registreren toen ik 13 was..