Heb ik nog privacy op Facebook?

Kunnen vreemden, mijn foto's en berichten niet zien (als ik dit aangestipt heb in mijn instellingen) Ik wil namelijk niet dat onbekenden mijn persoonlijke berichten en foto's zien.
Of kan men dit altijd (via een andere weg) toch bekijken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je alles instelt op 'alleen vrienden' zit je goed. Kijk wel even iedere maand je instellingen na, want het kan gebeuren dat FB een 'nieuwe' instelling bedenkt die dan automatisch voor 'iedereen' aangevinkt wordt (ervaring, zal de 1e keer niet zijn). Ga ook met NIETS meedoen (bv spelletjes, quizzes, hartjes/taartjes versturen). Ook niet ingaan op 'likes' (weet niet of het in NL versie ook zo heet): boeken/artiesten/stellingen. Want dat zijn de lokkertjes. Eenmaal aangemeld/meegedaan hebben die 'third parties' al jouw gegevens. Hou het simpel, hou het prive, ga nergens in mee. Dan kan er niks misgaan (als het goed is).

Bronnen:
Eigen ervaring

ga eens naar google en tik daar jouw eigen naam in,dan zie je een link naar jouw facebook.Als je daarop klikt zal je te zien krijgen wat anderen zien van gegevens van jouw facebook.Vind je dat er nog teveel wordt getoond aan anderen dan kan je dat via ja facebook zelf gaan veranderen

Je zet wat je wilt vrijgegeven,maar je hebt zowiezo geen privacy op facebook. Je foto's bijvoorbeeld je geeft toestemming enkel aan je eigen vrienden ze te laten zien maar op facebook van één van je vrienden kan jouw vriend jouw foto's laten zien aan totaal onbekende,dus neen geen privacy op facebook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100