Bij betalen op eBay krijg ik ineens een Error code 11068.

Hoe los ik dit op? Ik heb al geGoogled maar niet echte antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

eBay kan tijdelijk niet je betaalgegevens controleren.
Dit is dus geen groot probleem, probeer het later gewoon nog eens.
Ik heb dit ook eens gehad, en een halve dag later lukte het wel gewoon.

Het kan anders ook zijn als het steeds niet lukt, dat jou bank hier niet aan meewerkt of dat er wat geblokkerd staat.

De code staat in ieder geval voor dat ze je betaalgegevens niet kunnen verifieren