Herstelpoging Facebook account mislukt. Wat nu?

Mijn oude mailadres is gebruikt voor Facebook. Mijn ww kan niet meer naar het adres verstuurd worden en daarom raad FB aan om hulp van vrienden in te schakelen. Na aan alle tips te hebben voldaan, lukt het herstellen van de account nog niet. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.7K

Antwoorden (2)

Terug contact opnemen met facebook. Indien het nog niet lukt, een nieuw account aanmaken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb net gezien dat je 24uur moet wachten:

Zodra je je beveiligingsvraag correct hebt beantwoord, is er een wachttijd van 24 uur voordat je weer toegang krijgt tot je Facebook-account. Deze wachttijd is een extra veiligheidsmaatregel die in het leven is geroepen voor jouw bescherming. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit je verhaal begrijp ik dat je je account wilt herstellen maar je bent je wachtwoord kwijt? doordat je email adres (voor facebook) niet meer te benaderen is, blijft het zogeheten in een loop hangen?

Maar inprincipe kan je toch met een copy van je ID kaart of iets dergelijk bij Facebook aangeven dat je de eigenaar van het account bent, dan zou naar mijn mening genoeg moeten zijn om je FB account te unlocken.

en anders even een mailtje sturen dat het account opgezegd kan worden, en maak je een nieuwe aan.

ik heb overigens even de facebook help center erbij gezet (in de bron) kan je even uitzoeken hoe en wat.

succes!

gr. DJ