hoe wis je je complete web geschiedenis van je laptop,dus ook wat in je interne geheugen staat.wegens doorverkoop wil ik alles wissen

windows

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je zeker wilt zijn dat alles eraf is, zou ik de schijf formateren. en dan het bijbehorende besturingssysteem opnieuw opzetten.

hiermee ben je al zeker dat een gewone gebruiker niet in je oude bestanden kan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek eens naar het programma'tje eraser
ik hoop je hiermee verder geholpen te hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om je web-geschiedenis gaat dan is het meest simpele: deinstalleer je browser(s), verwijder daarna evt. resterende directories in je 'Programmas'-directory (deinstallatie laat soms nog wat resten achter) en leeg tenslotte je prullebak.
Dit werkt beter dan vanuit je browser kiezen voor het verwijderen van je history (cookies, files e.d.).
Het daarna herinstalleren van je browser(s) kun je zelf doen of overlaten aan de koper.