Google slaat zoektermen op, en weet via je ip-adres heel veel over je. Hoe zorg ik er voor dat google niks meer over mij weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, alles van Google vermijden, geen Android telefoon, geen Google, geen YouTube...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o nééé. ik kan niet zonder youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het ook mogenlijk om gewoon een nieuw account te maken van elke site die je bezoekt (youtube, GV etc.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hou toch eens op met die onzin. google weet niks van "je". google weet alleen dat jouw ip adres (nog steeds weet google niet wie je bent) op zoek is naar bruine schoenen. met als gevolg dat je op sites waar google advertenties worden aangeboden, reclames voor schoenenwinkels worden getoond. wat is hier het probleem aan? verder, als google het niet weet, omdat je yahoo gebruikt, dan weet yahoo dat. je vermijd de duivel maar komt wel zijn moeder tegen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwe accounts aanmaken heeft geen nut want dat komt van hetzelfde IP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook leuk: De Google streetview auto's doen ook aan Wardriving. Dat betekent dat ze locatie van de MAC adressen van je draadloze verbinding opslaan. Vaak weet Google dus ook nog waar jij bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A ha. Dus gewoon laten rusten nu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag dat niet meer Folkert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij mag dat wel, wat google ook deed is persoonlijke gegevens van het netwerk afhalen, en dat mocht niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Streetview
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er eindelijk iemand geinteresseerd in je is het weer niet goed. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet banger zijn voor Facebook. Die weet NOG meer over jou. Op elke website zie je die "Vind ik leuk" knoppen. Op de achtergrond worden alle websites die jij bezoekt ook doorgestuurd aan Facebook. Indirect weet Facebook meer van jou dan Google alleen weet Facebook er nog niet optimaal mee om te gaan dus verkopen ze de handel maar aan andere bedrijven. Google verkoopt jouw informatie niet maar presenteert juist passende reclamen bij jou. Of je op die reclame klikt is weer een tweede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het!
Als je een google account hebt, dan log je in op: google.com/dashboard
je scrollt dan naar beneden, tot je web geschiedenis hebt. Je kunt dan , alles wat je gezocht hebt, verwijderen! Goh.

Het beste antwoord

Hoe je kan zorgen dat google niets meer over je weet, is door het internet te schuwen.
Of iedere keer van ip-adres veranderen zodat ze niet in de gaten hebben datje dezelfde persoon bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Big brother is watching you! Daar is niets aan te doen. Als jij op internet verschijnt, ben je "in de kiekert".
12 jaar geleden
Er bestaat een site waar je een site kan intypen en dan bezoekt ie die site via een ander IP of zo... Ninja-nogiets...