Waar kun je nou de beste site/programma om gratis muziek te downloaden?

Ik word er een beetje gek van, heb er onderhand al 2 gedownload die het begaven, weet iemand iets...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via een torrent programma is een optie http://nl.wikipedia.org/wiki/BitTorrent het werkt vrij simpel, je download een client (een programma waarin je download) zoals bitcomet http://www.bitcomet.com/ en de files die je wilt downloaden zoek je op via een torrentsite zoals http://isohunt.com/

Het beste antwoord

http://www.youtube-mp3.org/ <-- Ik gebruik altijd deze link. Kopieer gewoon op youtube de link van een liedje, en plak deze in de balk waar meestal al een YT liedje staat, en dan kan je hem downloaden! Super makkelijk :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik blijf Soulseek een topsite vinden. Ze hebben echt alles wat je zoekt aan muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pirate.exe

1 mp3 binnen 5 sec binnen
zonder betaling/registratie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download real player, als je dan op youtube gaat krijg je bij elk filmpje een klikbaar icoontje en dan kan je alles downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met www.listentoyoutube.com moet je de youtube URL invoeren van het liedje dat je wilt. Nadeel is wel dat er heel erg veel reclame is, maar het werkt goed en snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd Frostwire!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Vuze, deze torrent downloader is erg fijn en ik gebruik die voor van alles. De meest gedownloade/beste torrent staat dan ook bovenaan, dit vind ik altijd erg prettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MP3 Rocket is een super programma!!! je kan ook video's van YouTube downloaden en het is natuurlijk gratis! Als je op de link klikt, kom je op de pagina waar je het programma kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste DVD VideoSoft downloaden. Bij dit programma hoef je alleen maar links van YouTube te kopiëren en te plakken en dan klikken op downloaden. Dan krijg je gewoon het nummer van YouTube (met dezelfde geluidskwaliteit e.d.). Ook kun je met dit programma filmpjes van YouTube downloaden. Je kunt je op verschillende manieren downloaden: van Youtube naar MP3, van YouTube naar iPod/iPhone en van YouTube naar Mobiele Telefoon (bij deze vorm kun je ook het merk van je mobiel aanklikken). Succes! :)