Op welke websites heb ik geen creditcard nodig om een hotelkamer te boeken?

Alle sites die ik tegenkom vragen om een creditcardnummer, welke ik niet heb.
Graag zou ik sites weten waar ik een hotel kan boeken met bijvoorbeeld PayPal of iDeal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekend probleem toen ik een tijdje geleden in A'dam wilde boeken, volgens mij heb ik toen gewoon gemaild en ter plekke met pin betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat was ook mijn idee... Tot ik uitvond dat ik via een aantal websites veel goedkoper kan boeken dan bij het hotel zelf... Helaas is daar dus een creditcard benodigd (en dan nog niet eens voor de betaling, maar als zekerheid dat je komt opdagen...).
Cryofiel
13 jaar geleden
Is het aanvragen van een creditcard geen optie? Dat helpt je nu misschien niet meer, maar alle volgende keren wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dat zou kunnen.
Maar ik heb er liever geen. Er kleven voor mij teveel nare associaties aan.
Daarnaast vertrouw ik mezelf er ook niet mee... Te makkelijk te grijpen als ik even zonder geld zit; een schuld is zo opgebouwd, natuurlijk...

Het beste antwoord

Bij hotelspecials.nl kan je gewoon met ideal betalen. Het is nog heel goedkoop ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de website weekendjeweg.nl is een creditcard niet nodig, daar kun je kiezen hoe je wilt betalen, ook met Ideal bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotelkamerveiling.nl ook niet. Dat kan met ideal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bekend probleem! Ik heb inmiddels al van meerdere hotels gehoord dat boeken via zo'n bookingsite altijd duurder is dan rechtstreeks bij het hotel. Zelf ga ik dus altijd eerst even rondkijken op het internet (www.booking.com, www.lookingforbooking.nl) en bel daarna rechtstreeks het hotel. Als ik binnen enkele dagen een kamer wil boeken, is meestal een e-mail ter bevestiging genoeg. En anders betaal ik door overboeking via internet; dat is ook zó geregeld.

Nog even een tip: je kunt ook kijken op www.hoteliers.com; dan betaal je niets vooraf en boek je rechtstreeks bij een hotel naar keuze.
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd +1 boeking sites zijn altijd net even duurder dan rechtstreekse boekingen.