hoe komt het dat google het opeens niet meer doet?

Toegevoegd na 40 seconden:
als je bijv. iets in tikt zegt die error 404

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat zou best weleens 'linkrot' kunnen zijn! Linkrot is het fenomeen waarbij op een internetpagina met links na enige tijd steeds meer aangeklikte links niet werken, omdat de doelpagina uit de lucht is, of verplaatst, of een andere naam heeft gekregen.

Dit is meestal een teken dat de website verouderd is. Bijvoorbeeld als het gaat om persoonlijke websites of gratis websites als GeoCities waar foute en oude informatie geen geld kosten aan de website-eigenaar, en websites gemakkelijk aangemaakt en verwijderd kunnen worden.

Wanneer een pagina wordt opgevraagd die niet meer bestaat, dan komt er vaak de foutcode "Error 404" op het scherm. Deze foutcode wordt verstuurd door de webserver die de opgevraagde pagina niet kan vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij doet hij het gewoon!!!!!!