Ja, in het algemeen kun je stellen dat winkels met "thuiswinkelwaarborg" zeer betrouwbaar zijn. Controleer dit wel even op de site www.thuiswinkel.org zelf, want even een logo op je site zetten is natuurlijk zo gebeurd. Certificaat van Chear te vinden via link in bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor. Ik heb hier onlangs nog een printer gekocht omdat is draadloos wilde hebben. Ging perfect.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry,is moet ik zijn. Je krijgt ook per mail als klant zijnde goede aanbiedingen als je daar prijs opstelt.
13 jaar geleden
Ik heb ze zelfs eens gecomplimenteerd met hun snelle service. Had een externe harde schijf binnen 18 uur binnen!