Youtube to mp3 converter, van Dvdvideosoft.
Ik gebruik het zelf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geloof dat dat niet zoveel uitmaakt
realplayer is gewoon goed
en kan ook meteen goed converteren
capthavoc
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd www.video2mp3.net. Simpelweg onderin de URL van het gewenste YouTube-filmpje invullen, op 'High Quality' en daarna op 'Convert' klikken. Tussendoor wel even alle reclame wegklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf vind www.keepvid.com heel handig geen dingen die je moet downloaden qua programma's alleen link invoeren en je video/mp3 downloaden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd www.youtube-mp3.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://www.4kdownload.com/products/product-videodownloader

probeer deze, ik heb linux Xubuntu, ik weet niet of deze ook Windows
ondersteund, maar het kan alles, en gratis, als je een hele playlist
wilt downloaden, krijg je een go-premium dialoogje, maar die kan
je gewoon wegklikken met het kruisje en dan download ie de hele
f*kin playlist. Ook bij Premium kan je (!!!!!) letterlijk HEEL HET
KANAAL LEEGHALEN, ALLES IN EEN KLIK DOWNLOADEN wat op h-e-e-l
het kanaal staat.

hij doet 360p 720p 1080p en 4k, mp4 ,mp3
ik heb em alleen getest op mp4s playlists en in 360p
maar dit gaat geweldig !!!
4 jaar geleden
Ik gebruik de laatste tijd vooral https://www.snelheidinternet.nl/youtube-downloader/