Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik bij me hyves een zwarte lijst instelen zo dat de hyves mensen die Goldmember! zijn niet zien dat ik hun hyves bezoek ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
496
Kimath
12 jaar geleden
volgens mij kan dit niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt mensen wel blokkeren op hyves maar weet niet of je dan het profiel nog kunt zien zou je moeten proberen maar dat werkt alleen denk ik met mensen die een open profiel hebben en dus iedereen die kan bekijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als zo'n lijst zou bestaan zou niemand meer goldmember willen worden.
Amadea
12 jaar geleden
Raar, dat iemand stiekem op de pagina van een ander wil kijken. Komt op mij achterbaks over.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke maar hoe dan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar mijn menu[rechts boven]
Klik op privacy en je ziet dan links statistieken staan,klik deze aan en scroll naar beneden,de rest wijst zich vanzelf wat je daar moet invullen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan je niet doen omdat die mogelijkheid er niet is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je wilt dat Goldmembers jou niet zien, kun je offline inloggen, maar dan kan niemand zien dat je zojuist hebt ingelogd. Bovendien kun je bij Instellingen je Hyves zo instellen dat niemand jou kan 'zien' wanneer je inlogt, maar dat geldt dan wel voor iedereen. Een zwarte lijst daarvoor maken, zal niet gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat gaat wel. ;-)
Ja dat kan wel,je moet dan in je linkermenu naar statistieken gaan en daar kun je invullen wie jouw bezoeken wel en niet mogen zien.

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik heb even voor je gekeken om het makkelijker uit te leggen en het werkt als volgt;

Ga naar mijn menu[rechts boven]
Klik op privacy en je ziet dan links statistieken staan,klik deze aan en scroll naar beneden,de rest wijst zich vanzelf wat je daar moet invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding