is er een website om teksten te ''pimpen''?

Ik zie namelijk soms bijvoorbeeld een tekst (quote bijvoorbeeld) en dat is dan is een mooi en versierd lettertype. Op picnik en befunky hebben ze wel een paar lettertypes, maar daar ben ik nu ook wel op uitgekeken. Wie weet nog een website waar ik mooie lettertypes kan vinden en daar meteen een tekst in kan typen? (gewoon op de website dus, zonder downloads eerst). alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (2)

Op imagechef.com kun je hele leuke dingen vinden/maken met je eigen tekst erin, zoals banners, woordmozaiek, slideshows etc. En als je een afbeelding/tekst heb gemaakt, kun je 'em gwn opslaan naar afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar nog niet echt wat ik bedoel. Ik wil gewoon iets kunnen typen en dat het dan gewoon in een wit vlakje komt zodat ik het kan opslaan, maar op imagechef.com heb je dan meteen van alles eromheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, hier zocht ik al heel lang naar!
Cooltext.com is ook heel erg leuk! Probeer maar uit.