Hoe komt het dat Journaal 24 via uitzendinggemist sinds een paar dagen zo'n horterig beeld geeft?

Het beeld stokt niet echt en valt ook niet weg, maar is schokkerig en niet vloeiend (als u begrijpt wat ik bedoel).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet een programma open staan als Utorrent of Bittorrent bv? Als je op de achtergrond ergens een programma open hebt staan die data download of upload ondertussen dat je aan het kijken bent krijg je dat probleem met schokkend beeld namelijk ook vaak.
Ik denk laat ik het vragen, je weet het maar nooit :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou Mokummer, dát lijkt me een hele goeie vraag, want dat zou best eens aan de hand kunnen zijn. Ik ga kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat het! Ben blij dat ik het weet, dankjewel! en een vette +.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS: omdat het een reactie is kan ik er geen 'beste antwoord' van maken....

Antwoorden (2)

Er is een alternatief: journaal24 bekijken via de originele site. Nos24.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal zien ;) , maar het is geen antwoord.
Ik denk dat dit te maken heeft met de snelheid van het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is pas sinds een paar dagen! En is het dan sneller of langzamer geworden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langzamer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waar kan dat aan liggen? Zomer? Vakantie?;))