waarom krijg ik een chat berichtje van een kameraad via skype soms een aantal uren ,soms een dag later terwijl we allebei online zijn?

gisteravond had m'n kameraad mij een berichtje gestuurd via Skype. nadat ik vanmorgen m'n pc weer aanzette kreeg ik ineens zijn berichtje, terwijl we allebei online waren/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

dat komt doordat de internetverbinding heel slecht is of je vriend stuurt het pas veeel later weer terug
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik weet wat je bedoelt. We zijn van msn gewend dat je iemand een berichtje kunt sturen wanneer die ander niet online is. Als hij dan online komt en jij evt alweer allang vertrokken, krijgt hij zijn bericht.
Het lijkt erop dat het bij Skype anders werkt. De boodschap wordt op je locale pc ingetiept en pas doorgegeven op het moment dat het doorgegeven KAN worden, dus als die ander ook online is. BEIDE partijen moeten dus online zijn. Het heeft kennelijk totaal geen nut om een message aan iemand te sturen in de hoop dat hij deze oppikt als jij offline bent en die ander online komt. Tja... Geef mij MSN maar eigenlijk....