Waar op internet kun je een recensie vinden van het boek Overspel- Mensje van Keulen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het handigst kan je naar de openbare bibliotheek gaan. En daar op de computer de Literom openen. Literom is een bestand dat een uitgebreid overzicht biedt van boekrecensies (fictie) en auteursinterviews uit de periode vanaf 1900. In totaal zijn bijna 70.000 artikelen uit Nederlandstalige dag- en weekbladen full-text opgenomen. Literom is gratis te raadplegen in de bibliotheek!

Misschien op de site boekreviews.nl?

In het kort: NBD|Biblion recensie Drie vrouwen worden slachtoffer van overspel. Twee worden bedrogen in de liefde, de derde ondervindt financieel nadeel. Centraal staan de personages van een nette zaakwaarnemer, Anton, die een oude dame bedreigt; zijn dochter Anna, die vrijt met de vader van haar Engelse au-pairgezin; en zijn zuster Laura, die door haar echtgenoot vernederd wordt. De schrijfster (1946) vertelt de geschiedenis afwisselend vanuit de gezichtspunten van deze figuren. Deze vertragende techniek doet de spanning stijgen. Oppermachtig registreert de auteur de belevenissen van de personages en brengt hun ervaringen en gedachten met elkaar in verband. Hoewel de lezer al vrij snel beseft dat het noodlot zal toeslaan, culmineren de verwikkelingen in onverwacht sterk dramatische situaties. Een voor een groot publiek vlot leesbare roman van hoog literair gehalte die tevens 'spannend' is en een visie op het menselijk verkeer biedt die er niet om liegt. Paperback; kleine maar ruime en vette druk. Langer zijn ook te vinden, kijk maar vene op onderstaande zoekresultaten: www.google.nl/search?q=Overspel-+Mensje+van+Keulen+review+OR+boekbespreking&hl=nl#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q=Overspel-+Mensje+van+Keulen+review+OR+boekbespreking+-bol

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100