Hoe krijg ik internet op mijn Samsung Galaxy Gio? Wifi is geen probleem. Alle instellingen staan goed. Hulp van provider Telfort gehad, maar helaas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Jammer maar ik had ook een samsung . Eeb galaxy s die is helemaal stuk nu weet nie waarom abbo van hi ik kreeg ook geen internet en hij liep vast wou nie uit misschien is heel de galaxy van samsung voorbij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er uit, ik moest de gio handmatig instellen met als de ace als voorbeeld te nemen.
Ik zit nu dus wel op internet.
http://qelp.telfort.nl/#/Samsung/S5830-Galaxy-Ace/Internet/handmatig-instellen/1