Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een website, of programma waar je je internet geschiedenis mee kan terug vinden?

Ik zie elke keer dat iemand de geschiedenis verwijderd op mn laptop... Ik wil graag kunnen nagaan waar ze op zijn geweest. Bestaat er een site of een programmatje die ik kan downloaden om dat terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
966
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om Internet Explorer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt het proberen met Revealer Keylogger.

Beschrijving in het Nederlands (op phpnuke.org):
"Een programma dat de activiteiten op uw computer registreert en daar een rapport voor de beheerder van genereert. Dit instrument is met name gericht op de zakelijke beveiliging en vertrouwelijkheid of voor de controle over de online activiteiten van uw kinderen.

Voor een bedrijfsleider of eigenaar is het uitermate geschikt om te controleren of de informatie door de medewerkers met zorg beheerd. Met behulp van Revealer Keylogger Free Edition is het mogelijk om hun gesprekken tijdens de werkuren op de inhoud te controleren en te weten wat hun activiteiten zijn.
De rapporten die worden gegenereerd door deze software bevatten informatie over het toetsenbord gebruik, de uitgevoerde programma's, bezochte pagina's en geopende bestanden. Bovendien, voegt het de datum en de tijd van deze acties toe om te weten wanneer ze zijn uitgevoerd.

Revealer Keylogger Free Edition is volledig onzichtbaar, en is niet te zien in de Task Manager, op het bureaublad of in de taakbalk."

Downloaden via phpnuke.org is niet (meer) mogelijk.
Op download.cnet.com nog wel. Zie bronvermelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan de geschiedenis beveiligen tegen verwijderen:

Ga naar 'Start', 'Uitvoeren' en 'GPEDIT.MSC'. Vervolgens naar 'Gebruikersconfiguratie', 'Beheersjablonen', 'Windows-onderdelen' en 'Internet Explorer'. Kijk in de lijst met opties die u kunt veiligstellen om te zien dat u sowieso kunt voorkomen dat de Geschiedenis wordt weggegooid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet zozeer een exact antword..

maar heb je toevallig een cache cleaner of een clean programma, bijvoorbeeld: CCleaner en dan aangezet om met een bepaalde frequentie je computer te schonen?

Eventueel bij je browser instellingen zelf? Sommige browsers geven de mogelijkheid om automatisch (bijvoorbeeld: wekelijks) alles te verwijderen.

Kijk je internet instellingen dus eventueel na? :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al naar gekeken de opties zitten prima er is iemand die handmatig bepaalde websites verwijderd... Zal wel stiekem op bepaalde websites zitten, maar ik wil wel weten wat voor sites het zijn :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding