Hoe kun je betalen op iOffer?

Ik heb op internet al gezocht, maar niemand schijnt dit probleem te hebben. Ik heb nu namelijk al voor de tweede keer een tas gevonden die ik leuk vind op iOffer, maar op het moment dat ik de bestelling geplaatst heb, kan ik nergens een knop vinden waar ik kan betalen. Ik heb een Paypal account en ook een Visa credit card, dus ik zou het wel kunnen betalen, maar ik heb geen idee hoe. Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Ik heb even een "proef bestelling"gedaan en dit moet je doen:

Je krijgt een email toegestuurd (kijk ook in je spam folder) die je instructies geeft hoe je de bestelling kunt betalen met PayPal. Als je betaald hebt kun je het op de website weer aangeven als "mark paid" en heb je betaald.

Thanks for purchasing! We will send the paypal invoice within a day. Then you pay payment on time. Don't use other paypal send payment.(Don't leave Additional Instructions in your paypal payment page)

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij referenties die ik nagekeken heb word aangegeven dat het wel vaak tot drie weken duurt voordat je je spullen binnen hebt en het namaak is. Of dat een probleem is is aan jezelf natuurlijk. Maar ze leveren wel. Boven een bepaald bedrag (moet je even nakijken) moet je wel invoerrechten gaan betalen aangezien het door de douane moet en als je pech hebt het gecontroleerd word.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Hoe betaal je dan? Voor het betreffende artikel of voor een dienst?
Als je voor een dienst betaalt, heb je volgens mij geen kopersbescherming.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover heb ik niet gekeken (verstand van) alleen dat dat hun betaalmethode is :)