Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik definitief mijn MSN account?

Ik wil mijn MSN account verwijderen want anders heb ik er twee, maar ik weet niet hoe dat moet...
Daarom vraag ik het maar gewoon hier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat is helaas onmogelijk.Ik heb verschillende adviezen gekregen toen ik dat eens aan iemand vroeg,maar helaas...ze zijn er nog steeds.Zo heb ik inmiddels al 8 msn accounts die ik nooit meer gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de volgende informatie gevonden:

Je account sluiten
Je Windows Live-account sluiten:
- Ga naar de Accountoverzichtspagina.
- Klik op de Accountoverzichtspagina op Instellingen.
- Klik onder Algemene taken op Je account sluiten.
- Controleer of de juiste Windows Live ID-gebruikersnaam wordt getoond, typ je wachtwoord en klik vervolgens op Account sluiten.

Vervolgens is je account op inactief gesteld. Na een bepaalde tijd (ik dacht een paar maanden) wordt je account automatisch verwijdert.

Toegevoegd na 49 seconden:
Als je lange tijd niet inlogt op je msn-account (mail en messenger) wordt die volgens mij ook vanzelf gesloten, maar dit kan wel even duren.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Een soortgelijke vraag heb ik enige maanden geleden ook gesteld en goede antwoorden gekregen. Zal de link toevoegen en zie het antwoord van Wijnstein. Voila en Uw account is verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding