Wat/wie is een goede Web Host?

voor een all in webshop ( zelf aanpasbaar) voor de startende webshop eigenaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zag toevallig ook jouw vorige vraag over een webwinkel maar die was gesloten. Toch wil ik daarop nog even antwoorden dat ik mijn eigen webwinkel in beheer heb door middel van een gratis winkelwagenscript genaamd Nopcart (link in de bron als ik het goed gedaan heb).

Je hebt een mandje, een afrekenformulier, je krijgt netjes de bestellingen in je mailbox, etc. Je moet er wel een beetje programmeerkennis voor hebben maar ik ben ook geen expert en mij is het ook gelukt dus.

Mijn host is gewoon mijndomein.nl à € 29,95 per jaar.

Ik kan dus gewoon offline met mijn webwinkelpagina's bezig zijn en ze uploaden naar mijn server zodra ze klaar zijn.

Ik denk niet dat ik hier de link van mijn webwinkel mag plaatsen maar als je het eens wilt zien dan kan ik je wel de link ervan sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben zelf erg tevreden met STRATO. Je kunt mooie sites maken tegen een betaalbare prijs. Allemaal heel makkelijk.