Bij mozilla firefox heb ik www.google.nl ingesteld als startpagina. Als ik later firefox opnieuw open, krijg ik www.searchqu.com hoe komt dit?

Hoe krijg ik www.google.nl dan? ik weet wel bij opties en dan de startpagina invoeren enzo. maar dat heb ik al 10x gedaan ofzoo!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je hebt waarschijnlijk eem toolbar ingesteld die zich elke keer over de homepagina gooit, als het een toolbar is moet je die even verwijderen van je pc via: start > confiratiescherm > en dan programmas verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt echt hele vervelende malware geïnstalleerd. Heb je dat toevallig via Bandoo binnengekregen? Hoe dan ook: hier de enige manier om ervan af te komen, niets anders helpt. Sorry, is in het Engels:

1.Go to task manager. Find the running program named DataManager or DataMngr and end that process.
2.Open Firefox goto Tools>Options>General>Manage Add-Ons Then disable the add-on named DataMngr(You'll need to restart browser)
3.type 'msconfig' in Run press enter
4.Under startup tab disable Data Manager from Discordia, LTD
5.Start the browser again and check whether its gone.
escape
12 jaar geleden
je browser is wsch gehijacked. gebruik n antimalware prog om dit op te lossen en later te voorkomen. zelf vind ik spybot search and destroy daar geschikt voor. gratis te downloaden. (ff googlen)